Tuesday, October 6, 2009

sinus?

yes, rasa2nya sinus aku ni, dah masuk tahap kronik la kot. sabtu hari tu, tengah tunggu member babah datang, aku bersin tak berhenti2. alamak. tau dah apa akan jadi pastu. mesti air hidung tak benti punya. tp nak tanak, harung je la dulu sebab dah jemput orang datang umah kan. sambil2 duk goreng ayam tu, tahan je mata yang mula gatal2.







few month a go, aku p PPUM. dapat la ubat untuk makan tiap kali kena serang sinus. tapi ubat tu dah abes dah. nak ngulang PPUM, belumla tersampai hajat. satu lagi, ubat tu sme ada sedatif. masuk badan je terus pejam mata. tak sedar apa pun kat keliling. jerit la, pekik la. memang aku tak sedar punya.


so, hari ni, aku jalan2 satu forum.cari.com.my dan jumpa satu blog yang ada jual sinus set ni. dah bayar thru maybank2u pun. harga dalam rm 46 satu set. mintak2 sampai la 2,3 hari lagi. mask ada, asap pun ada rasanya. belasah la dulu kan. hehe. try je. kena pulak dia pakai ngan pencuci muka MIOR. well, aku memang tengah pakai MIOR. bagus plak tu. aku puas hati la jugak. hopefully, dia boleh la heal aku nye masalah sinus ni. sengal siot tiap kali kena. nak menjahit pun tak senang. apatah lagi nak beramah mesra dengan ahli keluarga.

No comments:

Post a Comment