Thursday, October 15, 2009

after a while

sibuk sket la kebelakangan ni. tu yang tak update tu. for now, aku kna ikut kursus induksi kumpulan sokongan siri 5/2009 kat kampus kota, universiti malaya kat area dekat2 dengan the mall a.k.a yaohan. tanpa disangka, it was fun. semua peserta alhamdulillah, so far sangat sporting dan easy going.

selain tu, my project d alredi launch on 10th oct yang mana dateline nya adalah pada januari 2010. apa itu project d? owh, itu masih belum boleh diwar2kan buat masa ni. januari nnt, bila dah submit, baru la aku boleh bitau. buat masa ni, biarlah rahsia. hehe.

ada a few things yang aku nak share tapi buat masa ni aku sangat letih dan perlu siapkan assignment untuk kursus induksi ni. assigntment biasa lah, jabatan kerajaan. esei dari tajuk pekeliling kemajuan pentadbiran awam dan arahan perkhidmatan. apa itu piagam pelanggan, wawasan 2020, dasar pembangunan nasional, pengurusan rekod bla bla bla. well, tak susah sgt. google je, kuarla sme tajuk tu. hehehe..

tgk lah, kot2 dpt snap gambar sekeping dua esok, aku upload lah nanti. hopefully esok dapatlah citer lebih panjang dari yang ini. peace!

No comments:

Post a Comment